FAQ

1. Co można zamówić na stronie caprinew.pl?

Na stronie pizzerii Capri New można zamówić nie tylko smaczną pizzę, ale również: burgery z dowozem, sałatki, makarony, zupy, dania obiadowe oraz desery i napoje. Wszystko jest przygotowywane na świeżo i smakuje wyśmienicie.

2. Jak można zamówić w Capri New?

W pizzerii Capri New istnieje możliwość złożenia zamówienia telefonicznie lub za pośrednictwem systemu zamawiania online. Za pomocą prostego w obsłudze systemu nasi Klienci w niespełna 3 minuty będą mogli złożyć zamówienie z dowozem pod wskazany adres. Pizzeria oferuje również posiłki na miejscu w jednym z dwóch lokali w Krakowie.

Etapy składania zamówienia:

Krok 1: Wybierz jeden z naszych dwóch lokali, z którego chcesz otrzymać posiłek (bliższy Twojego miejsca zamieszkania).

Krok 2: Dodaj do koszyka z menu wybrane danie.

Krok 3: Jeżeli w koszyku znajduje się kompletne zamówienie, kliknij czerwony przycisk “Przejdź do kasy”.

Krok 4: Teraz wystarczy, że uzupełnisz formularz zamówienia, abyśmy wiedzieli, pod jaki adres mamy dostarczyć Ci jedzenie.

Krok 5: Za zamówienie płacisz dopiero przy odbiorze – gotówką lub kartą. Sam zdecyduj, jak Ci wygodnie.

 

CHCĘ ZAMÓWIĆ PIZZĘ
przejdź do systemu zamawiania

3. W jakie miejsca dowozi pizzę Capri New?

Nasza pizzeria oferuje dowóz pizzy i innych dań z menu praktycznie w każdy rejon Krakowa.

Obszar dostawy obejmuje: Bronowice, miasteczko AGH, Łagiewniki, Płaszów, Salwator i Zwierzyniec, Krowodrzę i Łobzów, Azory, Ruczaj, Dębniki, os. Podwawelskie (Ludwinów), Stare Miasto, Grzegórzki, Kazimierz, Podgórze, Zakrzówek, Kleparz, Błonia, Dąbie, Bonarkę, Cichy Kącik, Bronowice Nowe, Osiedle Widok-Zarzecze, Salwator City, Stradom.

4. Czy jest możliwość dostarczenia zamówienia do firmy w biurowcu?

Oczywiście. Realizujemy zamówienia pod praktycznie każdy wskazany adres, również do firmy w biurowcu.

5. Czy oferujemy zniżki studenckie?

W pizzerii Capri New przygotowaliśmy specjalne promocje i zniżki na pizzę dla studentów. Z ważną legitymacją studencką każda pizza kosztuje 10% taniej przy zamówieniach składanych telefonicznie lub przez system zamawiania online.

6. Czy oferujemy zniżki dla firm?

Również dla firm przygotowaliśmy rabat 10% na wszystkie rodzaje pizzy w dowolnym rozmiarze przy zamówieniach składanych telefonicznie lub przez system zamawiania online.

7. Jakie promocje można wykorzystać składając zamówienie?

Dla naszych Klientów przygotowaliśmy zniżki na pizzę oraz specjalne promocje, takie jak:

  • tania pizza dla studentów,
  • 10% taniej dla firm na każdą pizzę,
  • 15% zniżki i sosy gratis przy zamówieniu co najmniej dwóch pizz 45 lub 50 cm,
  • 2 pizze w cenie 1,
  • do każdego zamówienia powyżej 36 zł – Cola gratis,
  • darmowa dostawa przy zamówieniach powyżej 20 zł.

Więcej szczegółów na temat promocji znaleźć można w zakładce aktualne promocje na pizzę.

8. Czy promocje łączą się?

Promocji nie można łączyć z wyjątkiem darmowej dostawy przy zamówieniach powyżej 20 zł, która obowiązuje niezależnie od innych zniżek.

 

ZAMAWIAM PIZZĘ
przejdź do systemu zamawiania

9. Jakie rozmiary pizzy są w menu?

Każda pizza występuje w czterech rozmiarach – 30, 45, 50 i 60 cm.

10. Czy można wybrać grubość ciasta do pizzy?

W Capri New dajemy możliwość wyboru grubości ciasta. Każdą z naszych pizz można zamówić na cieście tradycyjnym, cienkim bądź grubym. Co więcej, zmiana grubości ciasta nic nie kosztuje.

11. Nie lubię konkretnego składnika w pizzy. Czy mogę prosić o jego usunięcie?

Oczywiście, dajemy możliwość usunięcia lub wymiany danego składnika pizzy.

12. Jakie są dostępne sosy do pizzy?

W regularnej ofercie posiadamy do wyboru jeden sos gratis. Są to: ketchup, sos czosnkowy, pomidorowy lub ostry.

13. Mam nietypowe preferencje odnośnie pizzy. Jak mogę je przekazać?

Jeżeli zamówienie składane jest telefonicznie, wystarczy poinformować o tym osobę przyjmującą zamówienie. Podczas składania zamówienia przez system zamawiania online dajemy możliwość doboru dodatkowych składników do pizzy – trzeba tylko pamiętać, aby przy odpowiednim składniku postawić znak V. Ponadto są przygotowane pola, w których możesz zamieścić swoje dodatkowe uwagi.

14. Ile kosztuje dostawa zamówienia?

Gwarantujemy darmową dostawę dla zamówień na łączną kwotę powyżej 20 zł.

15. Jak można zapłacić za zamówienie?

Oferujemy dwie wygodne formy płatności za zamówienie w Capri New. Przy odbiorze zamówienia składanego telefonicznie lub przez system zamawiania online można płacić gotówką lub kartą. Musimy tylko pamiętać, aby podczas składania zamówienia zaznaczyć odpowiednie okienko z formą płatności, którą wybieramy.

 

ZAMAWIAM PIZZĘ Z DOSTAWĄ
przejdź do systemu zamawiania

16. Jak długo czeka się na pizzę?

Dokładamy wszelkich starań, aby wszystkie pizze i pozostałe dania docierały do naszych Klientów w jak najkrótszym czasie. Średni czas oczekiwania na dowóz pizzy wynosi około 60 minut. Czas dowozu uzależniony jest od odległości, warunków atmosferycznych oraz ruchu na drodze.

17. Czy po złożeniu zamówienia otrzymam potwierdzenie?

Po złożeniu zamówienia nasi Klienci otrzymują e-maila z potwierdzeniem zamówienia. Osoby podające numer telefonu otrzymają też powiadomienia SMS-em

18. Kiedy najpóźniej można złożyć zamówienie?

Ostatnie zamówienia przyjmujemy 15 minut przed zamknięciem lokalu (dokładne aktualne godziny otwarcia lokali są podane na dole strony).

19. Czy lokale Capri New są otwarte w niedziele i święta?

Oba nasze lokale – przy ulicy Brodzińskiego i Chopina – otwarte są w niedziele, również te wolne od handlu. W Nowy Rok, Wielkanoc, we Wszystkich Świętych oraz w okresie Bożego Narodzenia nasza pizzeria jest zamknięta. Dodatkowe informacje odnośnie tego, w które dni świąteczne pizzeria jest otwarta, znajdują się w zakładce: Capri New Kraków – pizzeria czynna w święta.

20. Chcę zjeść w lokalu, gdzie są lokale Capri New?

Nasze lokale mieszczą się przy ulicy Brodzińskiego 6 oraz przy Chopina 33 w Krakowie. Serdecznie zapraszamy.

21. Czy jest możliwość rezerwacji stolika?

Zarówno w pizzerii przy ulicy Brodzińskiego 6, jak i Chopina 33 istnieje możliwość rezerwacji stolika. Rezerwacji można dokonać telefonicznie bądź osobiście w lokalu.

22. Czy oferowane są produkty bezglutenowe?

W ofercie nie posiadamy produktów bezglutenowych. Niemniej jednak dbamy o to, aby wszystkie nasze produkty były wysokiej jakości i pochodziły od sprawdzonych dostawców, co jest gwarancją doskonałego smaku.

23. Czy mogę otrzymać fakturę VAT za zamówienie?

Tak, wystawiamy faktury VAT zamiast paragonu. Wystarczy poinformować o tym podczas składania zamówienia lub – w przypadku zamówienia online – dopisać taką informację w odpowiednim polu przeznaczonym na uwagi. Wymagane dane do faktury VAT to: nazwa firmy, NIP i adres. Fakturę dołączamy do przesyłki z zamówionym jedzeniem.

24. Korki są na mieście, czy dostarczycie zamówienie w zakładanym czasie?

Nasi kierowcy poruszają się na skuterach, które są szybsze niż samochody, a ponadto nie stoją w korkach. Dzięki temu Klienci naszej pizzerii otrzymują nie tylko smaczną, ale i ciepłą pizzę z dowozem pod wskazany adres. Gwarantujemy szybką dostawę i dowóz w wyznaczonym czasie.

25. Mieszkam dosłownie kilkadziesiąt metrów poza obszarem dostaw. Czy będę mieć dostawę za darmo?

Jest to uzależnione od wielkości zamówienia. W razie wątpliwości prosimy o kontakt telefoniczny

 

CHCĘ ZAMÓWIĆ PIZZĘ
przejdź do systemu zamawiania

26. Błędnie wpisałam/-em swoje dane podczas składania zamówienia – jak mogę je zmienić?

W przypadku wpisania błędnych danych podczas składania zamówienia online należy jak najszybciej skontaktować się telefonicznie z lokalem i zweryfikować adres dostawy.

27. Czy można anulować zamówienie składane online?

Tak. Zamówienie można anulować do 5 minut po jego złożeniu.

28. Czy w lokalach można organizować imprezy okolicznościowe?

W obu naszych lokalach można organizować imprezy okolicznościowe, takie jak chrzciny, komunie, urodziny, poprawiny, spotkania rodzinne czy firmowe. W przypadku tego typu imprez menu ustalane jest indywidualnie z Klientem. W celu rezerwacji stolika lub całej sali w określonym terminie prosimy o kontakt telefoniczny pod numerem: 510-466-790 (lokal ul. Chopina) lub 505-771-807 (lokal ul. Brodzińskiego). Poznaj więcej szczegółów dotyczących organizacji imprez okolicznościowych w Capri New.